Wednesday, February 7, 2018

SIAPAKAH NURUL AIN ZULKARNAIND?!


CDM Ain Zulkarnaind atau lebih dikenali dengan panggilan YONG.. berusia 30 tahun. Dulunya beliau hanya pembantu SPA kecantikan dengan gaji bulanan hanya RM400 sahaja.

Di zaman yang serba serbi mahal ni kalau gaji banyak tu uolls rasa cukup ke?! Setelah beberapa lama beliau mula berjinak-jinak dengan business online menjual barangan kecantikan, barangan kosmetik dan juga barangan kesihatan. Bayangkan berapa sen je yang diperolehi beliau dalam masa sebulan?!

Namun semuanya berubah apabila beliau bertemu dengan ibu saudara beliau yang juga merupakan Founder The Diamond Circle iaitu CDM Shaliza Aziz, menawarkan beliau peluang menjual korset Premium Beautiful.

 
 

Dari situ hidup beliau bertukar kepada 180 darjah dan seterusnya beliau berusaha untuk betukar ke 360 darjah dengan hasil usaha sendiri. Now beliau usahawan sepenuh masa dan aktif dalam komuniti bisnes G8 Unity.

Sedar tak sedar dah 7 tahun beliau bergelar PB Expert. Sepanjang 7 tahun berbisnes dengan Sahajidah Hai-O Marketing beliau telah menjelajah ke 13 buah negara secara PERCUMA!

 
 

Dari income yang dahulunya hanya RM400 dah kemudian mencecah RM8,000 - RM10,000 sebulan dan pada 4 November 2017 yang lalu beliau telah mencapai pangkat tertinggi dalam Sahajidah Hai-O Marketing iaitu Crown Diamond Manager [CDM] dengan jualan RM3 juta terkumpul dan bonus 41% serta income dari RM10,000 - RM20,000 sebulan..

 

Selalu berulang-alik dari Sungai Petani ke Kuala Lumpur untuk urusan bisnes. Anak masih kecil tapi bukan halangan untuk beliau terus melakar impian dan kejayaan.

Yang mana satu pilihan uolls?!
Renung-renungkanlah bagaimana bisnes #PremiumBeautiful ni dapat membantu kita yang hanya dari orang biasa-biasa bertukar menjadi ORANG YANG LUAR BIASA!


InsyaAllah Mommy akan ikut jejak Yong. PASTI!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...