Friday, September 30, 2016

PREMIUM BEAUTIFUL CLASSIC VS PREMIUM BEAUTIFUL ELEGANCE


Bak kata pepatah 'Sudah Dapat Gading Bertuah Tanduk Tidak Berguna Lagi!'

Mommy la tu! Bila dah ada Elegance lupa plk Classic. Padahal Classic tu la yg byk jasanya. Dh lama pakai.. memori dia pn tk pnh lupakan Mommy! Seriously beli Classic pada tahun 2011 dlu.. masih cantik lagi. Esok pkai la Classic.. kesian dia!

PREMIUM BEAUTIFUL #70%Kesihatan30%Kecantikan

1- Premium Beautiful merupakan perintis kepada pakaian dalam yang mempunyai teknologi Far-Infrared Rays [F.I.R] Premium Beautiful juga dah berada di pasaran Malaysia lebih daripada 20 tahun.

2. Mendapat pengiktirafan Superbrands iaitu Premium Beautiful merupakan pakaian dalam yang paling laris dan terhangat di pasaran kerana Premium Beautiful sangat berkualiti dan tahan lama. Superbands means any product yang mendapat pengiktirafan Superbrand ni dikategorikan sebagai product di mana highest in quantity and highest in quality sepanjang penjualan dan penggunaan product tersebut.

3. Mendapat pengiktirafan Persatuan Tulang Belakang Amerika Syarikat dan Canada. So untuk sesiapa yang mengalami masalah sakit tulang belakang, sakit belakang, slip disc.. In shaa Allah corset Premium Beautiful mampu membantu.

4. One Stop Centre - Premium beautiful memiliki segala-galanya. Direkacipta dengan berkonsepkan 70% kesihatan + 30% kecantikan = 100% keyakinan. Kesihatan badan akan lebih terjamin.. Insha Allah di samping dapat memecahkan lemak. Premium Beautiful juga dicipta dengan berkonsepkan mesra pengguna. Oleh itu si pemakai akan merasa selamat dengan pemakaian Premium Beautiful. Fungsi utama untuk 'TOUCH UP' tubuh pemakai supaya nampak kemas. No more bulge dan berlipat-lipat sana sini. Sambil tu FIR berfungsi untuk passively burn fat - FIR getarkan molekul air dalam badan dan mengembangkan salur darah supaya darah kita mengalir lancar dan mudah membuang toxin dalam badan.

5. Mampu dimiliki oleh semua orang - Boleh dapatkan secara cash, credit card dan AEON instalment! Percaya atau tidak, Premium Beautiful corset ni yang termurah di pasaran untuk corset yang sama league dengannya. Ada corset yang lagi mahal kat luar sana dalam range harga RM4,000 - RM6,000 untuk satu set.

6. Jaminan baik pulih kerosakan seumur hidup. So sebarang kerosakan akan dibaiki secara Free Of Charge [FOC]. Sampai bila-bila selagi ada bentuk rupa korset..
Kerosakan yang boleh dibaiki ni seperti :
- Koyak [bukan digunting]
- Hook tercabut
- Tetulang patah

PM/WA 019.3420302 for info and FREE Fitting..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...