Friday, September 30, 2016

MIN KAFFE - PENJENAMAAN SEMULA PRODUK

Min Kaffe atau dulu lebih dikenali dengan nama Mineral Coffee atau turut dikenali sebagai Kopi Kurus, merupakan salah satu product yang digemari ramai. Normally minum Min Kaffe setiap pagi untuk my own morning booster energy as well and nd selalunya kalau Mommy ambil Min Kaffe memang akan rasa kenyang lebih lama.


So, that’s why people always gelarkan Min Kaffe ini dengan nama Kopi Kurus. memang sesuai sangat untuk for those yang tengah on diet. At leas, you all kenyang lama sedikit and tidaklah cepat berasa lapar. 

.. and this Min Kaffe sesuai untuk yang ada masalah Migrain atau Sakit Kepala kerana pengambilan Min Kaffe ini tidak akan mengakibatkan sakit kepala atau migrain. 

Min Kaffe juga sesuai untuk ibu mengandung dan ibu yang sedang menyusukan bayi. Bagi ibu yang sedang menyusukan bayi, pengambilan Min Kaffe membantu melancarkan pengeluaran susu badan. seterusnya menjadi milk booster untuk ibu tersebut. 

Aroma istimewa Min Kaffe berasal daripada bijian kopi Robusta dan garam buluh organik semulajadi dari Korea. Selain aroma kopinya yang wangi, ia juga kaya dengan bahan mineral seperti magnesium yang dapat menggalakkan penyerapan kalsium dan penggunaannya. Min Kaffe bukan sahaja memenuhi cita rasa para peminat kopi, malah kandungan garam buluh di dalamnya telah meningkatkan nilai nutrisi kopi.

Ramuan utama:
Kopi Robusta Garam Buluh 

Keberkesanan:
Kaya dengan unsur anti-pengoksidaan. Kaya dengan bahan mineral dan elemen surih seperti magnesium, besi, kalsium dan kalium.Menghilangkan keletihan fizikal dan mental.Melegakan tekanan.

Harga sekotak Min Kaffe adalan RM33.00 dan mengandungi 20 sachets.

For those yang ingin membeli Mon Kaffe boleh PM/WA 019.3420302..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...