Monday, June 24, 2013

JALAN2 KUALA PERLIS...

Pada 17 Jun 2013 yg lalu HB telah menghadiri mesyuarat di Putra Brasmana Hotel, Kuala Perlis. Memandangkan agenda selepas meeting seterusnya adalah 'Jalan2 ke Thailand' HB mengambil keputusan untuk membawa aku n Airyl ke sana. Lagipun kami dh agak lama tk bercuti n bersantai! Hehehe... So terpaksa la aku pn mengambil 'Annual Leave' selama 3 hari...

Kami bertolak dr Kinrara, Puchong seawal jam 7.00 pagi dengan menaiki kereta kesayangan kami, Peugeot 207 tu... n tiba di Putra Brasmana Hotel ni pada jam 3.00 petang. Pada pukul 3.30 petang HB ada sedikit taklimat di dewan... so tinggal lah aku n Airyl berehat dalam bilik.

Alhamdulillah, kami dapat bilik berkatil 'King Size' n mengadap laut pulak tu! Mmg best sangat2!






Lebih kurang jam 5.00 petang taklimat HB pn selesai... so kami pn berjalan2 meronda sekitar Kuala Perlis. 1st most thing of course HB nk cari favourite makanan dia iaitu LAKSA. Pusing2 kami ternampak KAK SU LAKSA ni...




Honestly, aku tk berapa berminat sbnrnya dgn Laksa Kuala Perlis ni. Aku lagi suka Laksa Penang... [Jangan marah noksss!]



Selepas kenyang makan Laksa Kak Su... kami pn jalan2 snap gambar kt pantai ni. Angin mmg kuat sangat... smpi nk snap gambar pn tk selesa!




Budak Airyl Zakwan ni snap gambar dgn symbol 'peace' di jari. Erk! 'Peace' ke macam tu?! Hehehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...