Tuesday, April 9, 2013

ANUGERAH BINTANG POPULAR BERITA HARIAN 2012


Shaheizy Sam Abdul Samad raih 79,656 undi mengetepikan Aaron Aziz, Zizan Razak, Neelofa, Adi Putra
...
 

Sam memenangi hadiah utama, kereta Nissan Coupe 370Z tajaan Edaran Tan Chong Motor Sdn Bhd berharga RM370,000, selain barang kemas Habib tajaan Habib Jewels Sdn Bhd bernilai RM150,000 berserta trofi.

Aktor yang cukup menyerlah lakonannya menerusi filem Songlap dan Adnan Sempit 2, Shaheizy Sam Abdul Samad, memenangi gelaran Bintang Paling Popular pada Anugerah Bintang Popular BH [ABPBH] 2012, yang berlangsung di Bukit Jalil...


Komen Aaron Aziz Tentang ABPBH 2012

Bintang Paling Popular 2012 sudah terjawab apabila acara berprestij yang berlangsung semalam menobatkan pelakon, Shaheizy Sam sebagai pemenangnya. Kemenangan Sam yang meraih undi hampir 80 ribu undian itu sekali gus mengulangi kejayaannya di ABP2010 lalu. Pastinya, penyandang gelaran tersebut pada tahun lalu, Aaron Aziz sekadar membawa pulang anugerah Pelakon TV Lelaki Popular.

Ditanyakan komen Aaron akan kemenangan Sam, katanya;
"Saya ingat Zizan akan ‘tapau’ semua. Tapi tidak sesekali menidakkan Sam. Sepanjang siri jelajah ABP, sorakan yang diberikan peminat kepadanya begitu hebat. Jadi, tidak mustahil kalau dia menang. Dari awal lagi saya dapat rasa yang tahun ini bukan tahun saya. Dengan kemenangan Sam itu, saya tidak rasa tergugat pun. Pada saya ia adalah rezeki masing-masing dan bergantung juga kepada produk seseorang artis itu."
"Kemenangan saya bagi ketegori Pelakon TV Lelaki Popular cukup besar pada saya. Dan saya kira ia adalah penangan drama Adam & Hawa."

Dalam pada itu, Aaron juga tidak menjangka akan menang bagi kategori tersebut.
"Saya tidak jangka yang akan menang satu anugerah. Bukan apa, saingan untuk semua calon kategori hebat-hebat. Tapi, saya tetap berharap untuk dapat bawa balik satu agar peminat-peminat saya tidak kecewa terutamanya Aaronators." kongsi Aaron lagi.
 - Media Hiburan -

Senarai pemenang ABPBH 2012
  • Bintang Paling Popular – Shaheizy Sam
  • Pelakon Filem Lelaki Popular – Shaheizy Sam
  • Pelakon Filem Wanita Popular - Yana Samsudin
  • Penyanyi Lelaki Popular - Hafiz
  • Penyanyi Wanita Popular – Shila Amzah
  • Pelakon TV Lelaki Popular – Aaron Aziz
  • Pelakon TV Wanita Popular – Nabila Huda
  • Artis Duo/Berkumpulan Popular – Black/Malique
  • Artis Komedi Lelaki Popular – Zizan Razak
  • Artis Komedi Wanita Popular – Didie Alias
  • Artis Baru Lelaki Popular – Aiman Hakim Redza
  • Artis Baru Wanita Popular – Wawa Zainal
  • Pengacara TV Lelaki Popular – Datuk Aznil Nawawi
  • Pengacara TV Wanita Popular – Fara Fauzana
  • Penyampai Radio Lelaki Popular – Faizal Ismail
  • Penyampai Radio Wanita Popular – Fara Fauzana
  • Anugerah Pencapaian Sepanjang Hayat – Search
Kategori Online:
  • Anugerah Artis Gandingan di Layar Serasi kategori Online - Zizan dan Johan
  • Anugerah Animasi Tempatan kategori Online - Upin dan Ipin
  • Anugerah Artis Berpengaruh di Laman Media Sosial - Zizan Razak
  • Watak Jahat Dalam Drama atau Filem Popular - Sofi Jikan
  • Artis Wanita Stailo - Melissa Francis
  • Artis Lelaki Stailo - Zizan Razak
  • Artis Asia Paling Popular - Zizan Razak

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...