Wednesday, November 7, 2012

JARI KELINGKING Simpan Rahsia Kesihatan Anda


PERNAHKAH ANDA MELIHAT JARI KELINGKING SESEORANG BENGKOK ATAU SENGET?!

Tanda ini menunjukkan dua sebab utama iaitu masalah pada rahim wanita n masalah pada tulang belakang. Jika jari ini meruncing, pada perempuan ia menunjukkan kelemahan pada rahim n masalah keputihan.

Menurut pakar pengkaji 'The Sign of Hand', jari kelingking yang berubah struktur iaitu daripada lurus pada asalnya n lama kelamaan menjadi bengkok sedikit demi sedikit, menunjukkan terdapatnya masalah pada bahagian tulang belakang seseorang.

Masalah berkaitan tulang belakang pula lebih kepada masalah sistem saraf utama tubuh yang mana jika dibiarkan, mungkin ianya boleh menyebabkan organ2 utama terganggu fungsinya. Apabila fungsi organ utama terjejas, sudah tentulah ianya akan membawa kepada tekanan dan keradangan. Jika berlarutan, kemungkinan besar pelbagai penyakit boleh timbul. Tiada siapa yang boleh menjangkakan penyakit yang bakal muncul tetapi sekurang2nya kita tahu bahawa adanya masalah dalaman n kesihatan dalam diri kita.

Terdapat beberapa simptom kelemahan tulang belakang. Antaranya ialah:
■ Sakit pada bahagian tengkuk
■ Sakit pada bahagian pinggang
■ Bongkok pada usia muda
■ Haid tidak teratur [kesan pada wanita]
■ Keputihan [kesan pada wanita]
■ Senggugut [kesan pada wanita]
■ Peranakan jatuh [kesan pada wanita]
■ Mudah stress
■ Pemikiran negatif
■ Sembelit

Tanda ini juga menunjukkan seseorang itu mengalami masalah tulang punggung yang tidak berada pada tempatnya. Jika diraba ianya keras n menonjol keluar. Kemungkinan besar keadaan ini berpunca daripada jatuh atau terhentak kuat. Ini akan menyebabkan terganggunya saraf tulang belakang.

Berikut merupakan tanda2 pada jari kelingking yang menunjukkan kelemahan pada saraf tulang belakang. Antara gejala n simptom yang dialami adalah sakit di bahagian kepala, sakit di tulang belakang, tidak dapat tidur dengan nyenyak, dan senggugut.

Masalah tulang belakang juga boleh menyebabkan sakit pinggang n sakit pada seluruh badan. Untuk mengatasi masalah ini rawatan kiropratik adalah yang paling sesuai kerana ia akan membetulkan tulang belakang pada keadaan yang normal.

Namun, sejauh manakah rawatan2 klinikal mampu mengatur struktur tulang belakang seumur hidup anda secara berkesan?!

Jawapannya terletak pada diri anda! Tepuk dada tanya selera?!

Zaman ini semua wanita amat mementingkan kecantikan n kesihatan. Kalau tak percaya, lihatlah majlis2 perkahwinan, walaupun modal tak seberapa, tapi pengantin perempuannya tetap ingin kelihatan anggun dan cantik. Bila keluar rumah atau ke pejabat pun begitu juga.

Tulang belakang yang membongkok, boleh mengganggu kecantikan struktur tubuh kita. Oleh itu, rawatan paling efektif adalah Premium Beautiful. Tiada ubat atau pil n tiada kesan sampingan yang memudaratkan. Premium Beautiful boleh membantu membetulkan tulang belakang kita secara semula jadi dan digunakan seumur hidup. Setakat ini, tiada yang setanding Premium Beautiful dalam membaikpulih sistem tulang belakang dan sistem saraf utama!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...