Friday, October 19, 2012

Kenapa semua orang bercakap tentang PREMIUM BEAUTIFUL?!

Cuba cari pakaian dalam seperti Premium Beautiful yang mempunyai ciri-ciri seperti berikut:-


MEMBENTUK BADAN ANDA

- Membantu mengalihkan lemak badan ke tempat yang betul. Menarik lemak berlebihan dari satu-satu tempat pada badan ke belakang dan pada pinggang ke arah dada dan punggung. Ini memberikan wanita bentuk badan menggiurkan yang diidamkan. Melainkan mereka sememangnya mempunyai bentuk badan sedemikian tetapi adakah pakaian dalam biasa memberikan kelebihan seperti dibawah?!


JAMINAN SEUMUR HIDUP

- Korset Premium Beautiful didatangkan dengan jaminan servis PERCUMA seumur hidup. Oleh yang demikian, anda seharusnya membeli dari agen yang professional dan boleh dipercayai. Sebarang kerosakan disebabkan penggunaan harian boleh diservis dan ianya adalah PERCUMA.


SUPERBRANDS

- Majlis Superbrands mengiktiraf korset Premium Beautiful berdasarkan dua faktor. Kualiti dan kuantiti bermaksud korset ini diketahui umum tentang kualiti pembuatannya dan menjadi pilihan berjuta wanita diseluruh dunia. Adakah pakaian dalam anda Superbrands? Jadi ini menimbulkan persoalan, mengapa patut saya peduli? Kalau anda mengutamakan kualiti, fikirkan Superbrands.


FAR INFRARED RAY [F.I.R] - Kebaikan untuk kesihatan

- Kajian menunjukan yang FIR merupakan terapi alternatif sama seperti yang rawatan konvensional yang kita boleh dapat melalui preskripsi ubat yang diberikan oleh doktor. F.I.R diterima secara meluas sebagai cara yang boleh dipercayai bagi memulihkan pengedaran darah dalam badan dan membantu menaikkan metabolisma. Ia membantu badan dalam proses penyingkiran toksin. Kenapa menambah FIR ke dalam Premium Beautiful? Buat pencarian di internet mengenai senarai 10 barah bagi wanita dan anda akan faham.
[sumber: http://www.biocera.co.kr/eng/Far_infrared_ray.htm]

AMERICAN CHIROPRACTIC ASSOCIATION

- Premium Beautiful terdiri daripada 3 bahagian korset, dimana waist nipper telah dibuktikan boleh membantu membetulkan postur badan, menyembuhkan sakit belakang dan slip disc pesakit. Waist nipper mempunyai 7 dawai memory coil [dawai yang kembali kepada bentuk asal setelah dilentur] yang menyokong belakang badan dan membenarkan pergerakan yang fleksibel.

BAHAN AKWATEK dan AKWADYNE

- Malaysia merupakan negara yang mempunyai iklim tropikal dan suhunya boleh mencecah sehingga 36 darjah celcius keatas. Pemilihan bahan pakaian adalah PENTING. Akwatek & Akwadyne diketahui mampu menstabilkan suhu badan dimana apabila berada didalam kondisi yang sejuk, fabrik akan mengetat untuk menyimpan haba manakala pada suhu yang lebih tinggi, fabrik meregang untuk memudahkan proses pembebasan kelembapan.

Itulah dia, gabungkan kesemua faktor diatas dan anda akan mendapat suatu produk yang sangat hebat!

Jadi setiap kali anda memakai Premium Beautiful, anda mempunyai LEBIH dari satu sebab. Saya mencadangkan anda mendapatkan set anda melalui agen yang berkelayakan dan boleh dipercayai.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...