Thursday, October 18, 2012

FATIN LIYANA dan PREMIUM BEAUTIFUL Corset

Siapa tak kenal dgn Fatin Liyana Asri?! Malaysia Top Blogger! Seriously, bukan self proclaim. Memang dia menang 'BEST CELEBRITY BLOG' dalam World Blogger & Social Media Awards 2012. Her blog entry memang cute, tak jemu nak baca etho entry dia selalunya panjang. Anyway, rasanya ramai juga yang minat dia sebab, macam entry dia, orangnya sangat cute... bakal DOKTOR pula tu... beauty with brain with good sense of humour... famous somemore...

But dia dah kurus kan, kenapa nak pakai PREMIUM BEAUTIFUL?! U may ask!

Walaupun Fatin sememangnya CANTIK dan KURUS, tetapi Fatin juga mempunyai masalah postur badan yang KURANG menarik iaitu gemar MEMBONGKOK!


Katanya, 'Kadang2 bila aku berdiri, bahu dan perut aku ke depan dan chest aku ke belakang. So, ia akan memberi kesan kepada TULANG BELAKANG dan tak cantik dipandang. Kan?!


- Fatin Liyana SEBELUM Premium Beautiful Corset


- Fatin Liyana SELEPAS Premium Beautiful Corset

Menurut Fatin Liyana, '6 hari aku pakai, dah ada perubahan yang bagi aku ketara. Especially in terms of posture and curvature. Main concern aku pakai korset pon, adalah untuk menjaga posture & tulang belakang kan?! Meh aku tunjuk gambar, posture aku duduk, before and after. Which I am so happy right now!'

Jom kita baca pengalaman Fatin Liyana pakai PREMIUM BEAUTIFUL Corset kt blog dia...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...