Sunday, October 21, 2012

ERISYA SPA Bath Salt

... walaupun tiap2 hari aku mandi menggunakan Dettol Shower Gel [itu PASTI]... namun at least seminggu sekali aku mesti nak juga 'scrub' badan. Kena la scrub sendiri, nk ke SPA tk mampooo! Hahaha... Tkde la! Tkde masa nk dok berjam2 kt SPA tu memandangkan si kecil yg sorg tu bukan boleh klu 'Mommy' dia tinggalkan dia lama2 skit!

So pilihan aku untuk scrub badan ni adalah ERISYA SPA Bath Salt. ERISYA SPA Bath Salt didatangkan dalam pelbagai pilihan untuk kesesuaian kulit pengguna!


- Spa Bath Salt KUNYIT untuk kulit normal.
- Spa Bath Salt ASA JAWA khas untuk kulit sensitif.
- Spa Bath Salt TIMUN bagi kulit kering.
- Spa Bath Salt STRAWBERI berfungsi sebagai agen antipenuaan dan membantu melumpuhkan kerja aktif kanser kerana asid ellagic yang terdapat di dalam strawberi.
- Spa Bath Salt LIMAU + SERAI + HALIA bertindak memecah lemak, toksin serta memecah angin.
- Spa Bath Salt MANGGIS + PITERA berfungsi sebagai antioksida, anti kanser merawat kulit yang bermasalah akibat sinaran ultra violet, seperti kulit kusam, gelap dan kering.

ERISYA SPA Bath Salt dirumus khas dengan herba buah2an yang mampu menyegarkan dan mengembalikan keremajaan kulit anda. Ia juga dapat mencerahkan bahagian celah peha dan ketiak serta dapat menanggalkan sel2 kulit mati.


... dan pilihan aku semestinya ERISYA Spa Bath Salt STRAWBERI. Orang kata STRAWBERI membuatkan kita kelihatan 5 tahun lebih muda! Hahaha...

4 comments:

Unknown said...

Hi na tny scrub erisya ada jual lg x

Unknown said...

Hi na tny scrub erisya ada jual lg x

Unknown said...

sy nak order..

Unknown said...

Saya pon nk order . Sbb dh lama cari tapi dah tak jumpa dh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...