Friday, July 27, 2012

KESAN Pemakaian PREMIUM BEAUTIFUL Corset

1. Rasa gatal-gatal pada badan, perut,pinggang, dan tempat tertentu
- Rasa gatal-gatal adalah proses pengeluaran toksid dari badan sedang berlaku yang dikeluarkan melalui proses perpeluhan.Kesan-kesan kehitaman pada pinggang mungkin berlaku. Jika kesan gatal berlaku, mandi bersihkan badan dan cuci Premium Beautiful dan rendam dengan air suam secepat mungkin. Teruskan pemakaian untuk meneruskan pengeluaran toksid berasid. Kesan positif dapat dirasai apabila kesan gatal mula hilang dan kulit anda semakin bersih tanda toksid yang semakin menghilang.

2. Sendawa, kentut, mual, dan muntah
- Ia berlaku kerana banyak angin dalam badan. PB bertindak mengeluarkan angin dalam badan. Banyak angin dalam badan disebabkan oleh badan berasid.

3. Sakit kepala
- Sakit kepala berlaku kepada mereka yang kerap sakit kepala atau pun migrain. Teruskan pemakaian PB dan banyakkan minum air.

4.Sakit pada rahim
- F.I.R pada Long Girdle PB bertindak menstabilkan kedudukan rahim, melancarkan period, dan menyembuhkan masalah keputihan.

5. Sakit tulang belakang badan
- Sakit tulang belakang berlaku kerana tindakan penyelarasan tulang belakang oleh Waist Nipper PB [Bengkung]. Waist Nipper mempunyai tetulang memori yang membantu menyelaraskan tulang belakang dan menegakkan badan bagi mereka yang badan bongkok. Waist Nipper ini telah diiktiraf dari persatuan pakar tulang belakang Amerika Syarikat, Canada dan Quebec.

6. Payudara rasa sengal-sengal
- Ia berlaku kerana ia bertindak untuk menaikkan semula kedudukan payudara yang sepatutnya, menegang, dan menganjalkan payudara.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...