Monday, March 11, 2013

TESTIMONI BIO VELOCITY Sleep Mate


■ Puan Jamilah hilang daya ingatan akibat tekanan perasaan hebat selepas kematian suami 3 tahun lalu. Syukur, Alhamdulillah kini beliau pulih sepenuhnya. Pemulihan secara semulajadi tanpa suntikan ubat2an n dadah... hanya dengan BIO VELOCTY Sleep Mate!

Tahukah anda BIO VELOCTY Sleep Mate ini adalah anti bacteria, high quality n anti GARAVITI?!
Tahukah apa makna anti graviti?! Di Malaysia graviti lebih tinggi berbanding di Mekah. Bila kita berada di sana kita rasa lebih tenang dan tak rasa tekanan berbanding di Malaysia. So kesimpulannya kalau tidur atau bersandar BIO VELOCTY Sleep Mate kita akan rasa lebih tenang dan kurang tekanan...


■ Nama: Nur Adelia Qysara Bte Wan Azlan
Masalah: Otot Mata Lemah [Saraf Mata]

Adik NurAdelia mengalami masalah pada otot mata [ptosis] kanan sejak lahir. Masalah ini menyebabkan mata sebelah kanan beliau kelihatan sepet. Doktor tidak dapat mencadangkan apa2 rawatan sehingga beliau dewasa [bedah].
Dengan terapi Bio Velocity Sleep Mate, otot matanya menjadi kuat dan mata terbuka seperti bayi normal selepas menggunakannya pada hari ke 2.


■ Nama: Rosnah Binti Haji Mohd Saad
Pekerjaan: Surirumah
Penyakit: Strok

Puan Rosnah ditahan di Wad ICU selama 1 bulan kerana diserang strok.
Kaki kanannya tidak boleh bergerak dan terpaksa menggunakan sokongan kaki. Dengan terapi BVSM beliau kini mampu berdiri dan berjalan tanpa alat bantuan. Penglihatan beliau juga semakin baik dan tidak lagi menggunakan cermin mata yang telah beliau gunakan selama 33 tahun yang lalu.


■ Nama: Sarjan Tarmizi
Pekerjaan: Polis
Penyakit: Lumpuh

Sarjan Tarmizi mengalami lumpuh dari paras pinggang hingga ke bawah setelah mengalami kemalangan.
Beliau telah disahkan oleh doktor sebagai orang ketidakupayaan kekal [OKU]. Beliau kini mampu berjalan kembali setelah menggunakan terapi Bio Velocity Sleep Mate pada hari ke 25.


■ Nama: Puan Rima
Pekerjaan: Polis
Masalah: Migrain [kritikal]

Ruan Rima mengalami migrain serius sejak 11 tahun lepas.
Beliau selalu menghantukkan kepalanya ke dinding utk menghilangkan kesakitan. Dengan terapi Bio Velocity Sleep Mate, beliau pulih dalam masa 5 hari. Sehingga kini, beliau tidak mengalami sakit migrain lagi.


■ Nama: Puan Siti Hazirawati bte Tity
Pekerjaan: Pakar Runding Kecantikan
Masalah: Demam Panas

Ruan Hazirawati mengalami demam panas dan bisul dibelakang badan membengkak. 
Selepas menggunakan Bio Velocity Sleep Mate, suhu badan akibat demam panas menurun dgn cepat n bengkak bisul beransur2 surut dlm masa 2 hari...

SAIZ
- Tilam saiz Queen

HARGA
- WM: RM4,288.00 EM: RM1,498.00 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...