Friday, October 12, 2012

LIFERICH.. GARAM HIMALAYA

LIFERICH dapat membantu menyeimbangkan ion dalam badan manusia yang memberi kesan secara tidak langsung dari segi psikologi dan melindungi daripada kesan radiasi kepada penggunanya.


SABUN GARAM AURA [RM30.00]

Sabun Garam Aura atau Aura Cleansing Soap [ACS] dirumus khas untuk membersih dan menyucikan tubuh badan agar penghasilan aura seseorang akan lebih terserlah. Produk ini mengandungi elemen penyejuk yang pastinya menyegarkan, merawat minda dan memperbaharui energi supaya proses penghasilan aura dapat berlaku dalam tempoh yang lebih optimum. Ia sesuai untuk dijadikan sebagai produk harian atau sebagai terapi minda pada bila2 masa sahaja yang diperlukan. Penggunaan aroma dalam penghasilan ACS juga adalah sesuai untuk mengembalikan ketenangan dan positiviti setelah menghadapi hari yang memenatkan.

Cara Penggunaan:

Sapukan ACS ke seluruh tubuh badan anda dan biarkan selama 3 minit. Bilas dengan air yang secukupnya dan anda akan mendapati hasil kulit yang bukan sahaja lembap, bersih dan lebih segar malah tidak meninggalkan sebarang rasa melekit.


GARAM AROMA HIMALAYA [RM50.00]

Garam Aroma Himalaya atau Himalayan Aroma Salt [HAS] mengandungi 84 sumber mineral yang digunakan untuk membersih dan meningkatkan penghasilan Aura. Mandian garam ini adalah disyorkan untuk menyerap energi negatif selain memperkuatkan sistem imunisasi yang akan terhasil melalui proses detoksifikasi. Ini berlaku apabila mineral berupa ion menyerap ke dalam lapisan kulit.dan menyeimbangkan energi-bio agar peredaran energi dapat diaktifkan.

Cara Penggunaan:

Campurkan 4 sudu HAS ke dalam baldi atau 10 sudu ke dalam tab mandian yang mengandungi air suam. Jadikan larutan ini sebagai bilasan terakhir atau untuk mandian rendaman. Tubuh badan anda tidak perlu dibilas dengan air, cukup hanya dikeringkan menggunakan tuala. Gunakan mandian garam ini secara kerap dan konsisten untuk menghasilkan keseimbangan Aura dalam tempoh yang lebih optima kerana kandungan energi yang diserapkan oleh mandian aroma ini adalah dalam jumlah yang cukup banyak.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...