Thursday, August 4, 2016

KEBAIKAN MIN KAFFE atau MINERAL COFFEE


Adakah anda minum Coffee 3 in 1.. dan pernah kah anda terfikir kebaikan dan manfaat kopi yang anda minum?!

Apa kata mulai hari ni bertukarlah kepada MIN KAFFE atau lebih dikenali sebagai Mineral Coffee yang ada manfaat dan kebaikan untuk kesihatan.

KENAPA?!

MIN KAFFE atau Mineral Coffee adalah kopi dengan garam buluh telah terbukti dapat membantu dalam merawat migraine yang kronik dan lain-lain.

Nikmatilah MIN KAFFE tanpa perlu risau masalah kencing manis anda kerana MIN KAFFE tidak mengandungi gula sebaliknya hanya garam buluh.

Dengan adunan bijian kopi Robusta dan garam buluh organik semula jadi dari Korea, MIN KAFFE dengan aroma istimewa merupakan sumber bagi magnesium yang menggalakkan penyerapan dan pengekalan kalsium.

MIN KAFFE diformulasikan dengan Garam Buluh berorganik dari Korea yang semulajadi, diadun bersama serbuk kopi segera Robusta yang mengharumkan. Adunan istimewa kopi ini bukan sahaja mernenuhi kepuasan para peminat dengan aroma yang menyegarkan, malahan membekalkan pelbagai bahan mineral terutamanya Magnesium. MAGNESIUM merupakan sumber mineral untuk menggalakkan penyerapan dan pengekalan kalsium.

KANDUNGAN

Krimer Bukan Tenusu [Sirap Glukosa, Minyak Sayur, Protein Susu, Fosfat, Pengemulsi, Bahan Anti Gumpal, Warna], Serbuk Kopi Segera Robusla, Maltodextrin, Garam Buluh, Serbuk Koko, Aspartame. Mengandungi Bahan Penstabil dan Bahan Perisa yang dibenarkan.

KEBAIKAN MIN KAFFE atau MINERAL COFFEE
  • Kaya dengan unsur anti-pengoksidaan.
  • Kaya dengan bahan mineral dan elemen surih seperti magnesium, besi, kalsium dan kalium.
  • Menghilangkan keletihan fizikal dan mental.
  • Melegakan tekanan.
  • Tidak mengandungi gula.

CARA PENGAMBILAN

Bancuhkan sebungkus MIN KAFFE dengan 150ml air panas, boleh diminum selepas dikacau dengan rata atau tambahkan ais.

HARGA:
20 sticks x 12.00g = RM33.00

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...