Wednesday, December 5, 2012

Artis Malaysia ke GAZA!


Artis Malaysia ke GAZA.
- AFDLIN SHAUKI telah berangkat ke GAZA pada 3 DISEMBER 2012. Semoga Afdlin dan mereka yang mengikuti misi ke GAZA selamat pergi dan pulang. Aminnn...


STATUS AFDLIN DI FB:

'Kepada semua yang mengenali saya Afdlin Shauki bin Aksan, terutama sekali saudara mara dan sahabat handai, saya ingin meminta maaf jika selama kita berkenalan anda rasa saya telah dan pernah menyalahi anda, melakukan sesuatu yang membuat anda terasa.
Sememangnya itu bukanlah niat saya dan seperti anda saya hanya manusia biasa yg ada banyak kelemahan dan kerap membuat kesilapan. Ampunkanlah.
Halalkan termakan dan terminum. Saya juga telah memaafkan semua orang yg pernah menyalahi saya. Assalammualaikum. I will be back Insyaa Allah...'

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...