Thursday, October 11, 2012

MIYAMI 2 Way Cake - My Choice!


... ada orang tanya bedak apa yg aku pakai?! Of course la aku pakai 2 Way Cake MIYAMI! Hehehe... Dah agak lama juga aku pakai 2 Way Cake Miyami ni. Salah satu sebabnya... muka kurang berminyak n boleh bertahan lebih dari 8 jam sehari. Sebenarnya mungkin sama je dengan bedak2 yg lain... cuma aku lebih selesa dgn 2 Way Cake Miyami ni.

Anyway 2 Way Cake Miyami ni hanya boleh didapati di stokis COSWAY. Biasanya aku beli time offer je. Mcm baru2 ni pn offer klu beli 2 pax... yg 3rd bole beli dgn harga RM16.00. Sapa tak nak kan?! Bole buat stok untuk 3 bulan. Hehehe...

Aku tak kisah kalau orang cakap 2 Way Cake Miyami ni murah ke... low class ke... apa ke?! Yang penting selesa n tahan lama... n I LIKE IT!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...