Wednesday, September 12, 2012

Hai-O Garam Buluh [Bamboo Salt] Premier Drink


GARAM merupakan bahan yg diperlukan dalam kehidupan harian. Jadi memilih n mngambil garam yg terbaik adalah sgt penting!

Hai-O Garam Buluh menggunakan garam dijemur di bawah matahari yang berorganik dan 100% semulajadi sebagai ramuan utamanya. Garam ini diperolehi daripada air laut yang kaya dengan tenaga bijih-bijih bawah tanah Pulau Xiongjin dan Pulau Yanping yang terletak di Pantai Barat Korea, dimasukkan ke dalam buluh yang berusia tiga tahun, kemudian ditutup dengan tanah liat, dimasukkan ke dalam relau bagas, dan dibakar dengan pokok pine sehingga buluh dibakar menjadi serbuk dan ketulan garam buluh terbentuk.
Selepas proses pembakaran, bahan berbahaya seperti logam berat dan kotoran yang ada dalam garam telah dineutralkan atau disingkirkan, manakala intipati pokok pine [resin pine, minyak pine] dan buluh [200 lebih jenis elemen surih yang diperlukan oleh badan] bercampur ke dalam garam dan menambahkan kandungan ion logam inorganik yang diperlukan oleh badan manusia seperti magnesium, kalsium, kalium, kuprum, ferum, zink dan sebagainya.

KEBERKESANANNYA
- Menyingkirkan toksin dalam badan misalnya [logam berat, bahan kimia, bakteria, bahan buangan metabolisme, keracunan asid, radikal bebas].
- Menguatkan peristalsis saluran usus, menyingkirkan najis yang lama terkumpul dalam usus.
- Membekalkan bahan mineral dan elemen surih kepada badan manusia.
- Menyelaras fungsi badan supaya sistem badan dapat beroperasi secara normal.
- Menyelaras keseimbangan pH badan, mengembalikan susuk badan yang beralkali lemah.
- Meningkatkan daya pemulihan badan.

Sesuai untuk merawat alternative untuk penyakit:
- Sakit Jantung
- Strok
- Darah tinggi
- Kencing Manis
- Penyakit Kulit

CARA PENGAMBILAN
Bancuhkan sebungkus Hai-O Garam Buluh [Bamboo Salt] Premier Drink dengan 200ml air suam atau jus buah-buahan. Kacau dengan rata dan hidangkan.


HARGA
Garam Buluh Minum [Bambo Salt Premier Drink] - RM 158.00
Garam Buluh Masak [Bamboo Salt Premier Cooking Salt Powder] - RM 65.00

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...